Η πιστοποίηση Microsoft® Certified Office Specialist (Mos) αποτελεί το πρώτο παγκόσμιο πρότυπο παραγωγικότητας και γνώσης των εφαρμογών Microsoft Office 2007. Η πιστοποίηση MCAS αποδεικνύει πέραν κάθε αμφιβολίας την υψηλή απόδοση του χρήστη στις εφαρμογές του Microsoft Office 2007 και αποτελεί ένα σημαντικό εφόδιο για την επαγγελματική εξέλιξη και σταδιοδρομία του σε όλους ανεξαιρέτως τους επαγγελματικούς τομείς, καθώς η χρήση του υπολογιστή είναι πλέον απαραίτητη σε όλα τα επαγγέλματα.
Η πιστοποίηση Microsoft® Certified Office Specialist (Mos) μπορεί να αποκτηθεί έχοντας επιτύχει σε μια ή περισσότερες από τις διαθέσιμες εξετάσεις εφαρμογών.Οι εξετάσεις αυτές είναι:
- Microsoft Office Word 2010
- Microsoft Office Excel 2010
- Microsoft Office Outlook 2010
- Microsoft Office PowerPoint 2010
- Microsoft Office Access 2010